.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیران بدون اظهار نظر شخصی در انتخابات فعالیت کنند

استاندار مازندران گفت: مدیران دستگاه های اجرایی فعال در ستاد انتخابات استان بدون اظهار نظر شخصی فعالیت کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، سید محمد کریمی در شورای برنامه ریزی استان مازندران اظهار داشت: آمارهای غلط ارائه شده در خصوص انتخابات در برخی سایتها سلامت انتخابات را به خطر می اندازد.

وی تصریح کرد: عملکرد خوب مدیران در حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاثیر مثبت خواهد داشت.

رئیس شورای برنامه ریزی استان مازندران به درآمد 230 میلیارد تومان سال گذشته استان اشاره کرد و یادآور شد: 9 دستگاه اجرایی در این امر کم کاری کردند که با آنها برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی و پیش بینی صورت گرفته مازندران باید در سال جاری درآمد 282 میلیارد تومانی داشته باشد تا هزینه های بخش عمرانی، جاری و دیگر هزینه های را جوابگو باشد.

کریمی تاکید کرد: مدیران دستگاههای اجرایی با کارشناسی درآمدها را پیش بینی و برای هزینه برنامه ریزی کنند.

وی در خصوص اجرای قانون مدیریت خدمانت کشوری در مازندران گفت: در بخش آموزش و پرورش 45 هزار حکم برای افزایش حقوق فرهنگیان صادر شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه برای پاکسازی حریم جاده برای سال جاری اعتباری در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: پاکسازی حریم راهها در سال گذشته رضایت بخش نبوده و نیاز است تا شهرداریها و راه و ترابری در این امر همکاری و برنامه ریزی داشته باشند.

وی از وضعیت رفاهی بیمارستان های استان انتقاد کرد و گفت: این بیمارستان ها در شان بیماران مازندرانی نیست که وضعیت نا بسامان بیمارستان ها را تحمل کنند.

کریمی خواستار برنامه ریزی و ساماندهی بیمارستانهای دولتی از سوی مسئولان مربوطه استانی و شهرستانی شد.

وی در خصوص تامین برخی نیازهای شهرستانها گفت: نیازهای شهرستانی هر شهر در شورای برنامه ریزی آن بررسی شود و 20 تا 30 درصد اعتبار از دستگاه های اجرایی مختلف برای برطرف کردن نیازهای ضروری شهرستان هزینه شود.

استاندار مازندران ادامه داد: شهرستان تنکابن به عنوان پایلوت در خصوص برطرف کردن مشکل آب آشامیدنی این طرح را اجرایی می کند.

وی از عملکرد برخی دستگاههای اجرایی در خصوص جذب کامل اعتبارات گلایه کرد و گفت: بر اساس گزارش دیوان محاسبات استان مبلغ قابل توجهی اعتبارات در حد چندین میلیارد تومان از سوی دستگاه های اجرایی تا کنون جذب نشده است که در توسعه استان تاثیر منفی خواهد داشت.

به گفته وی از کل اعتبارات 100 میلیارد تومانی تملک دارای استان در سال گذشته که آموزش و پرورش صد در صد جذب کرده ولی حوزه هنری هیچ اعتباری را تا کنون جذب نکرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.